SENIOREN VERENIGING DOESBURG e.o.
HEEFT EEN COLLECTIVITEIT ZORGVERZEKERING BIJ ZILVERENKRUIS!

Het bestuur heeft met Zilveren Kruis een contract afgesloten voor de collectiviteit zorgverzekeringingen die zij hebben, voor drie jaar.
Inclusief
Uw leden ontvangen 5% korting op de basisverzekering en 9% korting op de aanvullende verzekeringen. Deze korting gaat in vanaf 1 augustus 2016. Kinderen tot 18 jaar zijn gratis meeverzekerd. leden bepalen zelf of zij zich bij Zilveren Kruis verzekeren en met welk pakket.

Basis Budget
Uw leden krijgen 100% vergoed bij 56 geselecteerde ziekenhuizen en alle zorgverleners met een contract.
Basis Zeker
Uw leden krijgen 100% vergoed bij alle gecontracteerde ziekenhuizen en alle zorgverleners met een contract.
Basis Exclusief
Uw leden krijgen 100% vergoed bij alle ziekenhuizen en alle zorgverleners
Aanvullende (tand)verzekeringen
Uw Leden hebben de keuze uit vier Aanvullende (Tand) verzekeringen, waarbij het aantal sterren aangeeft hoe uitgebreid de aanvullende verzekering is.
Meer informatie over de verzekering.
Voor leden van de vereniging die kunnen het contract inzien, klik op de knop vereniging.
Bent u geen lid en U wilt gebruik van de korting maken, meld u aan met het aanmelding formulier, klik op contact dan op aanmeld formulier.

Heeft U nog vragen: Vraag het ons.