Computerinloop Linie 4
Hier kan iedereen terecht voor hulp en advies op computergebied.
Bewerken van vakantiefoto's die bewerkt of geordend moeten worden, hulp bij de nieuwe laptop of tablet
Vragen over Wi-Fi, internet of actuele systemen. De vrijwilligers van de inloop kunnen u daarbij op weg helpen.
Het enige wat u nodig hebt is belangstelling en soms een beetje durf over de drempel heen te stappen.
Men heeft de beschikking over computers en een laptop. En kan ooK zijn eigen laptop, smartphone of tablet meebrengen.
Maandag en donderdag 12.30 – 16.00. Kosten : 1,50 per deelname/0,85 koffie /thee.
Computerinloop Linie 4
Hier kan iedereen terecht voor hulp en advies op computergebied.
Maandag en donderdag 12.30 — 16.00, vrijdag 09.00 — 12.30 uur. Kosten : 1,50 per deelname/0,85 koffie /thee.