BELASTINGAANGIFTE
Senioren Vereniging Doesburg.e.o. helpt met: LAAT GEEN GELD LIGGEN.

Mensen met een klein aanvullend pensioen of ziektekosten, kunnen in veel gevallen geld terugkrijgen van de belasting, dan is de slogan laat geen geld liggen van toepassing.

Ziet u ook zo op tegen het invullen van uw belastingaangifte?
Wilt u zeker weten dat u geen geld misloopt? Maak dan gebruik van onze hulp bij Belastingaangifte

U kunt ook hulp krijgen bij het aanvragen van uw zorg- en huurtoeslag als u daar recht op heeft.

Begin januari valt de blauwe envelop van de Belastingdienst bij u op de mat.
Of u krijgt rond die tijd een bericht in uw Berichtenbox op Mijnoverheid.nl.

In beide gevallen met het vriendelijke maar dringende verzoek om aangifte van uw inkomsten over 2020 te doen.

Lang niet iedereen betaalt het juiste bedrag aan inkomstenbelasting.
Voor de leden van Senioren Vereniging Doesburg.e.o  die denken dat zij te veel belasting betalen, maak gebruik van een van onze belastinghulpen.
Bent u geen lid, neem contact op met Johan Schovers  en maak gebruik van de belastinghulp.
Het is altijd raadzaam om nog eens goed alle mogelijkheden van belastingbesparing door te nemen. Het kan soms veel (belasting)geld schelen
Voor verdere informatie : Johan Schovers 06-10737352.